כריתת עץ ברוש

תוכן עניינים

עצי ברוש הם עצים נפוצים בנוף הישראלי, והם חלק בלתי נפרד ממנו. העצים המיוחדים ומהמחטניים האלו מגיעים לגובה של עשרות מטרים, ובמקרים מסוימים צריך לרסן את הצמיחה שלהם. במקרים האלו יש לבצע כריתת עץ ברוש באופן מקצועי כדי להבטיח שהעץ לא יצמח שוב וכדי למנוע סכנות שהעצים האלו עלולים לגרום.

מתי צריך לבצע כריתת עץ ברוש?

כאמור, עצי ברוש יכולים להגיע לגובה של כמה עשרות מטרים, וליתר דיוק  – 30 מטר. כאשר הם מגיעים לגובה הזה, עצי ברוש עלולים להוות סכנה לציבור; עצים גבוהים הם לא יציבים במיוחד, הם מושכים מזיקים, והשורשים שלהם עלולים לגרום לנזקים בתשתיות שונות.

חדירה של שורשי ברוש למערכות ניקוז וצינורות מים, וכן צמיחה לגובה מצריכים לבצע כריתה של עצי ברוש. כדי לעשות זאת, יש להשתמש בשירות כריתת עצים מקצועי עם חברה שיכולה לספק פתרון הולם לבעיית הברושים.

כריתת עץ ברוש

כריתת עץ ברוש מקצועית

כריתת עצי ברוש דורשת לא רק עבודה מקצועית, אלא גם קבלת אישור לבצע את העבודה. במדינת ישראל ישנם מקרים שצריך לקבל אישור כדי לכרות עצים, בייחוד כאלו שנמצאים במרחב הציבורי. לכן, אם יש צורך לכרות עץ ברוש, עליכם לבחור בחברה מקצועית שיכולה לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. מלבד זאת, שירותי כריתת עצי ברוש דורשת את התנאים הבאים שיבטיחו את התוצאות הטובות ביותר:

כריתה בנקודה הנכונה

– כריתה של עץ ברוש דורשת חיתוך בנקודות הנכונות של חלקי העץ. כשכורתים עץ, צריך לחתוך אותו קרוב ככל שניתן לשורש או להוציא את השורשים לחלוטין. במקרים שבהם השורשים של הברוש חדרו עמוק לאדמה והם מפריעים לצנרת, זה חשוב במיוחד לבצע כריתה יסודית כדי למנוע נזקים נוספים.

אישור עבודה בגובה

כריתת עץ ברוש גבוהה באופן עצמאי היא אסורה בתכלית האיסור. ענפים של עצים גבוהים עלולים ליפול על אנשים, וכדי להגיע אליהם – צריך את המכונות והמכשירים הנכונים. עבודה עם חברה מקצועית לגיזום וכריתת עצים היא הדרך היחידה להתמודד עם הבעיה הזו. כשאתם בוחרים חברה לכריתת עצי ברוש, אתם צריכים לוודא שיש לה אישור לעבוד בגובה. זה יבטיח שעובדי החברה ישתמשו באמצעי הבטיחות והכלים הנכונים למשימה, ובכך ישמרו על עצמם וגם על האנשים סביבם.

כריתת עץ ברוש

אישורי עבודות כריתה

כריתה של עצים שונים בישראל דורשת אישור לעבודה הזו. כשאתם בוחרים חברה שתבצע כריתת עץ ברוש, וודאו שיש לה את האישורים והתקנים העדכניים ביותר עבור העבודה.

איכות הגיזום: החברה המקצועית לכריתת עצים

כריתת עצים מכל הסוגים, לרבות עצי ברוש, דורשת ניסיון, אישורים וכלים לעבודה בגובה. בנוסף, חשוב שהאדם שמבצע את הכריתה יעשה זאת בצורה מקצועית כדי למנוע בעיות ונזקים שעלולים להיגרם מהכריתה. בחברת 'איכות הגיזום', אנו מעניקים שירותי כריתת עצים מכל הסוגים, לרבות כריתת עץ ברוש.

החברה שלנו מספקת שירותי כריתה עבור הזנים השונים של עצי הברוש בישראל, במרחבים ציבוריים ופרטיים כאחד. הניסיון רב השנים שלנו מאפשר לנו לבצע עבודות באופן מדויק, איכותי ובפרק הזמן האידאלי כדי שכל עבודה תושלם על הצד הטוב ביותר.

לפני כל כריתה, חשוב לבצע הערכה ובדיקה של העץ כדי לבחון איך ואיפה לבצע את הכריתה. לאחר מכן, צריך לקבל אישור לבצע את הכריתה מהגורמים הנכונים. באיכות הגיזום אנו מעניקים שירותי כריתה וגיזום מותאמים אישית לכל מטרה עם התוצאות המדויקות ביותר.

כריתת עצי ברוש היא הכרחית במקרים מסוימים, במיוחד כאשר הם מהווים סכנה לציבור או לתשתיות. עם חברת איכות הגיזום תוכלו להיות בטוחים שכל כריתה תתבצע בצורה הטובה ביותר, ואנו נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.  

תפריט נגישות

התקשר עכשיו!