מי אחראי על גיזום עץ?

תוכן עניינים

עצים מהווים חלק חיוני ובלתי נפרד מהמערכת האקולוגית שלנו; הם מספקים לנו צל, חמצן ומוסיפים חן לכל מקום. כדי לשמור על עצים וגם על הסביבה שלהם, חשוב לגזום אותם במועדים הנכונים במהלך השנה. ישנה חשיבות גדולה לאופן שבו מתבצע גיזום עצים, ולכן יש לבצע אותו באופן מדויק. אם אתם זקוקים לשירותי גיזום עצים ותוהים מי אחראי על גיזום עץ, המאמר הבא יענה על השאלה ויעזור לכם לשמור על עצים מטופחים במיוחד.

גיזום עצים לטיפול מונע ותחזוקה

לגיזום עצים יש חשיבות אדירה עבור התחזוקה שלהם וגם כטיפול מונע. כאשר עצים מסוימים מוציאים פירות, הם מושכים מזיקים שאוכלים את הפירות. המזיקים הללו גורמים לנזק לא רק לעצים, אלא גם לסביבה שלהם, ולכן חשוב לגזום את הגורם שמושך אותם.

מעבר לכך, גיזום עצים מאפשר לשמור על האסתטיקה והצמיחה התקינה שלהם. ענפים ופרחים של עצים גדלים פרא במהלך השנה, ואם לא מרסנים אותם, העץ עלול לצמוח עקום או להוות מטרד סביבתי. לכן, חשוב לבצע גיזום של חלקים מסוימים בעץ כדי שיצמחו כמו שצריך וגם על מנת שיהיו נאים למראה.

הסיבה השלישית והכי חשובה לגיזום עצים היא בטיחות. ישנם סוגים רבים של עצים שגדלים לגובה ומצמיחים ענפים ארוכים וכבדים. כאשר עצים צומחים לגובה, הם עלולים להפריע בנוף העירוני וגם לבוא במגע עם קווי חשמל. מדובר בסכנת חיים, ולכן יש לבצע גיזום עצים קבוע ולמנוע מהם להפריע לשגרה היומית.

מעבר לכך, כאשר עצים גדלים ומצמיחים ענפים, יש סכנה שאותם ענפים יפלו מטה. בין שמדובר בעצים פרטיים או עצים בשטח ציבורי, נפילה של ענפים מהווה סכנה. הענפים האלו עלולים ליפול על עוברי אורח וגם על בעלי חיים, כך שגיזום מהווה אמצעי ביטחון חיוני עבור תושבים.

סוגי גיזום עצים

ישנם מספר סוגים של גיזום עצים שאתם צריכים להכיר:

  • גיזום חידוש – גיזום שנעשה בעצים מבוגרים בכל חלקי העץ, ומאפשר לעץ להתחדש.
  • גיזום הסחה – גיזום שנועד לכוון את כיוון הצמיחה של העץ. באופן הזה, העץ גדל ישר ובאופן מאוזן, מה שמקטין את הסיכוי לקריסתו בעתיד.
  • גיזום דילול – גיזום מהסוג הזה מדלל את סבך העלים והענפים של עצים. הודות לכך, השמש יכולה לחדור בין חלקי העץ באופן שווה ולאפשר לעץ לצמוח באופן תקין.
מי אחראי על גיזום עץ?

אז מי אחראי על גיזום עץ?

כפי שאתם רואים, יש הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון כאשר גוזמים עצים. בנוסף, חשוב לבצע גיזום מדויק של עצים על מנת שימשיכו לצמוח, שכן חיתוך באזורים לא נכונים עלול למנוע את צמיחתם.

אז, אם אתם זקוקים לגיזום עצים, מומלץ שלא תעשו זאת בעצמכם. מלבד הדיוק הנדרש, גיזום עצים מתבצע בגובה, ולכן צריך מיכון מתאים עבורו. חברת גיזום עצים יכולה לבצע את הגיזום עבורכם תוך שימוש במיכון המתאים ואמצעי המיגון הנדרשים לעבודה בגובה.

חברת 'איכות הגיזום' מעניקה שירותי גיזום וכריתת עצים מזה מספר שנים, ואנו נשמח להעניק לכם שירות מותאם אישית עבור כל צורך. העובדים המקצועיים שלנו מומחים בגיזום עצים ברמה הגבוהה ביותר תוך התחשבות בכל הפרמטרים הנדרשים לעבודה.

השירות של איכות הגיזום כולל את כל האישורים הנדרשים לעבודה בגובה, וכן האישורים שצריך כדי לגזום עצים, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם עובדים עם חברה מורשית. השירותים שלנו הם יסודיים, החל משלבי ההכנה המקדימה ועד לשלב של איסוף הגיזום, על מנת שתיהנו משירות איכותי לאורך כל הדרך. השאירו את המשימה של גיזום עצים בידי המקצוענים, וצרו קשר עם איכות הגיזום כדי ליהנות משירות איכותי ויסודי בכל גיזום מחדש.

תפריט נגישות

התקשר עכשיו!