גיזום עץ משמש

תוכן עניינים

גיזום עץ משמש

עצי משמש מספקים לנו פירות נפלאים במהלך החודשים החמים בשנה, והם מהווים גם עצי נוי ופרי נפלאים. העצים הללו דורשים טיפוח וטיפול נגד מזיקים, בייחוד לאור העובדה שלפירות שלהם יש עונה קצרה במיוחד. אנשים רבים בוחרים שלא לגדל עצי משמש בחצר ביתם בשל הרגישות שלהם, אך אלו שעושים זאת נהנים מפירות טעימים במיוחד. כמו כל עץ פרי אחר, עצי משמש זקוקים לגיזום על מנת שיוכלו לגדול בצורה תקינה. גיזום עץ משמש דורש להתחשב בכל התכונות של העץ הייחודי הזה, וחשוב לעשות זאת באופן מדויק ככל האפשר.

גיזום עץ משמש: מאיפה מתחילים?

עצי משמש נמנים על משפחת ההדסים, והם מגיעים לגובה של 4-8 מטרים. על הענפים המסועפים של העצים הללו צומחים הפירות הכתמתמים שכולנו מכירים ואוהבים. כדי לשמור על העצים הללו בצורה מיטבית, חשוב לבצע גיזום עץ משמש בצורה הנכונה:

  • תקופת גיזום – גיזום עצי משמש צריך להתבצע במהלך חודשי החורף, שזו בעצם תקופת התרדמת של העץ (אין עלים או שרף על העצים).
  • גיזום בהתאם לסוג העץ – ישנם שלושה סוגים עיקריים של עצי משמש עם תפרחות בתצורות שונות. לכן, חשוב תחילה לבדוק את סוג העץ לפני שמתחילים לגזום אותו. לאחר מכן, ניתן יהיה לבחור את האזורים הנדרשים לגיזום ולהתחיל בעבודה.
  • גיזום באזורים הנכונים – גיזום על עצי משמש צריך להתבצע בזווית הנכונה ובמיקום הנכון בענפים. אם לא מתחשבים בגורמים הללו, עלול להיגרם לעץ שימנע ממנו להניב פירות בעונה הבאה. כמו בעצי פרי אחרים, חשוב לבחור את הזווית והנקודה הנכונה לגיזום עץ משמש לפני שמבצעים את העבודה.
  • שימוש בכלים הנכונים – גיזום אץ משמש דורש שימוש בכלים המתאימים לעבודה. לא כל כלי עבודה ביתי מתאים למשימה, ולכן עדיף להשתמש בשירותיה של חברה מקצועית שתוכל לבצע את עבודת הגיזום עבורכם.

מדוע חשוב לגזום עצי משמש?

עצי משמש מגיעים לגובה של כמה מטרים, והעלים הסבוכים שלהם יוצרים שטח מוצל נפלא תחתם. גיזום של העצים האלו מאפשר לשמור עליהם מטופחים לאורך זמן כדי שאכן יצרו אזור מוצל ולא כזה שלא ניתן להיכנס תחתיו.

בנוסף, עצי משמש רגישים מאוד למזיקים. ברגע שהעצים הללו מניבים פרי, הם מותקפים על ידי מזיקים שונים שאוכלים את פירותיהם ופוגעים בהם. כדי לשמור על עצי משמש, מומלץ לגזום ענפים מניבי פרי ולהסיר את האזורים שמושכים מזיקים.

וכמובן – חשוב לגזום עצי משמש כדי שהענפים שלהם לא יישברו ויפלו מעצמם. אם העצים האלו נמצאים בשטח ציבורי, הם עלולים לפגוע בעוברי אורח. אם עצי משמש נמצאים בחצר ביתכם, חשוב לגזום אותם כדי שהענפים לא יפלו על ילדים, חיות מחמד או כל אדם אחר שרוצה לנהות בחצר שלכם.

גיזום עץ משמש עם 'איכות הגיזום'

גיזום עצים מקצועי דורש מקצוענים, וב'איכות הגיזום' אתם יכולים למצוא את מיטב המומחים בתחום. החברה שלנו מעניקה שירותי גיזום עצים מקצועי עבור עצי פרי ועצים אחרים בכל עונות השנה, כך שאנו זמינים לכם מתי שתצטרכו.

באיכות הגיזום כל עבודות הגיזום מתבצעות באופן מדויק כדי ליצור תוצאה אסתטית וכזו שמיטיבה עם העץ. החברה וצוות העובדים הם בעלי כל הרישיונות הנדרשים לגיזום, לרבות אישור עבודה בגובה, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים שירות מקצועי בכל עת.

גיזום עץ משמש עם איכות הגיזום יאפשר לכם לטפח את העצים האלו באופן מיטבי ולמנוע בעיות שעלולות לצוץ בעת שהם מניבים פרי. כל שירותי הגיזום שלו מלווים בייעוץ מקצועי, עבודה איכותית ומחירים הוגנים, ואנו נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת שתצטרכו.

תפריט נגישות

התקשר עכשיו!