גיזום עץ אנונה

תוכן עניינים

גיזום עץ אנונה

עצי אנונה הם עצים פופולריים במיוחד בישראל עם פריחה יפיפייה ופירות אכילים עם טעם ייחודי. כמו עם עצי פרי אחרים, חשוב לבצע גיזום עץ אנונה בעונה הנכונה וגם בצורה הנכונה כדי להמשיך וליהנות מהיתרונות של העץ המופלא הזה. את הגיזום עדיף לשמור למקצוענים בשל הסכנות שכרוכות בפעולה הזו, וכעת תוכלו לגלות מדוע זה חשוב כל כך.

גיזום עצי פרי: כל עץ בעתו

עונות השנה משנות לא רק את הטמפרטורות, אלא גם את מראה הצמחייה והאופי שלה. במהלך הסתיו עצים מכל הסוגים, לרבות עצי פרי, מתחילים להשיר עלים ולעתים גם פירות, וחשוב לטפל בהם בצורה נכונה.

גיזום עצי פרי, כולל גיזום עץ אנונה, מאפשר לא רק לשמור את המראה המטופח של העץ, אלא גם לשמור עליו בריא לאורך זמן. טיפוח של עצי פרי דורש לא מעט השקעה, וישנן פעולות שלא מומלץ לעשות באופן עצמאי. גיזום של עצי אנונה דורש חיתוך של ענפים בגדלים שונים שצומחים בגבהים שונים, וכן הסרה של פירות שאינם ראויים לאכילה יותר.

למה חשוב לגזום עצי אנונה?

עצי אנונה שגדלים בישראל מגיעים לגובה של 6-8 מטרים, ויש להם שני מחזורי גיזום – בסוף פברואר ובחודש אוגוסט. כאשר עלים נושרים מעץ האנונה, צומחים מהם עלים או ענפים, כך שחשוב לבקר על הגדילה שלהם.

כאשר מדובר בעצי אנונה פרטיים, יש להסיר עלים וענפים שעלולים לקרוס או כאלו שמפריעים לצמיחת העץ. עצי אנונה במרחבים ציבוריים עלולים להפיל ענפים על העוברים והשבים, ולכן חשוב לגזום אותם בזמן.

בנוסף, כמו עצי פרי אחרים, גיזום במועד הנכון חשוב על מנת שעץ האנונה יוכל לגדול בצורה תקינה. גיזום עצי אנונה מאפשר ליצור להם מראה אסתטי במיוחד שתענוג להסתכל עליו בכל פעם מחדש.

אם כן, גיזום עצי אנונה הוא חיוני מסיבות בטיחותיות וגם מסיבות אסתטיות. גיזום במועד הנכון ובצורה הנכונה ישמור על עצי האנונה שלכם בריאים ויפים, ולכן חשוב להשתמש בשירותי גיזום מקצועיים בכל פעם שהעץ שלכם זקוק ל"תספורת" חדשה.

גיזום אנונה: בידי מקצוענים בלבד

כאמור, עצי אנונה יכולים להגיע לגובה של 8 מטרים מעל הקרקע. גיזום של ענפים גבוהים כאלו דורש זהירות רבה, וכמובן גם עבודה עם הכלים הנכונים. כדי לגזום עצי אנונה בצורה הנכונה, חשוב גם היכן לגזום את הענפים ואם צריך לקטוף גם חלק מהפירות על הדרך.

גיזום לא נכון של עצי אנונה, כלומר בזווית או במקום הלא נכונים, עלולה להוביל לנזקים בלתי הפיכים, ולכן חשוב לשכור את שירותיה של חברת גיזום מקצועית בכל פעם שיש לבצע גיזום עצי אנונה.

גיזום מקצועי של עצי אנונה: עם המקצוענים בלבד

גיזום של עצי פרי בכלל ועצי אנונה צריך להתבצע מהחלק העליון של העץ, בזווית הנכונה ובמיקום שיאפשר לאור לחדור לעץ באופן מיטבי. לכן, עליכם לקרוא למקצוענים כדי שיבצעו את המשימה כמו שצריך.

חברת 'איכות הגיזום' מעניקה שירותי גיזום וטיפוח מקצועיים בכל רחבי הארץ ועבור כל סוגי העצים. בחברה אנו מבצעים גיזומים בגובה תוך שמירה על כל חוקי הבטיחות הנדרשים לעבודה בגובה.

מלבד זאת, אנו מבצעים כל גיזום באופן מדויק שמותאם לעץ שדורש טיפול כדי לקבל את התוצאות האסתטיות והבריאות ביותר עבור העץ. איכות הגיזום היא חברה מורשית ובעלת רישיונות ואישורים שנדרשים לביצוע גיזומים.

המומחים שלנו מבצעים כל גיזום באופן ששומר על הסביבה וגם על האנשים בצורה הטובה ביותר. אז, אם אתם זקוקים לשירותי גיזום עץ אנונה, נשמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם שירות מקצועי בכל עונה מחדש.

תפריט נגישות

התקשר עכשיו!