גוזם עצים

תוכן עניינים

גיזום עצים הוא מקצוע מיוחד במינו. הוא דורש הכרה של סוגי עצים רבים הקיימים בישראל, וכן יכולות טיפוס וביצוע עבודה פיזית מורכבת שלעתים יכולה להיות קשה ומאתגרת. גוזמי עצים צריכים לא פעם לטפס על עצים שגובהם רב, ולכן נדרשת גם רמת מקצועיות גבוהה שקשורה בעבודה בגובה רב.  יש צורך גם בשמירה מדויקת על בטיחות העבודה ומניעת פגיעה אפשרית גם של הגוזם עצמו וגם של כל מי שנמצא על הקרקע בזמן שהגיזום מתבצע ונופל גזם מהעץ.

הדרך הטובה ביותר לקבלת שירותים מקצועיים של גיזום עצים היא על ידי שכירת השירותים של חברת גיזום טובה, אמינה ומקצועית. חברות גיזום נדרשות לבצע עבודות גיזום גם למטרות טיפוח של עצים ביתיים או ציבוריים, וגם למטרות ביצוע תחזוקה שוטפת ושמירה על בריאותם של העצים. חברות גיזום מובילות, כמו חברת "איכות הגיזום", יודעות לבצע גיזום מקצועי בכל סוג של תנאים סביבתיים ובכל גובה.

גוזם עצים

מה נדרש מכל גוזם עצים מקצועי?

גוזם עצים מקצועי, או כל צוות של גיזום עצים, נדרש קודם כל למיומנות רבה בתחום הטיפוס והעבודה בגובה. במקרים רבים, לא ניתן להשתמש בעזרים חיצוניים כמו מנוף או סולם כדי להגיע לצמרות העצים, ולכן גוזם עצים מקצועי צריך לדעת לבצע טיפוס לגובה ולעבוד בצורה בטיחותית בגובה זה.

בנוסף לכך, גוזם עצים צריך להכיר את סוגי העצים השונים הנפוצים בארץ, ולדעת להתאים את שיטת הגיזום וצורת הגיזום למצבו של כל עץ. במקרים שבהם הגיזום מתבצע לצורכי טיפוח, יופי ונוי, הגוזם צריך לדעת להתאים את הגיזום לצורה שבה מעוניין הלקוח וכן לצורה שתתאים בצורה הטובה ביותר לסוג העץ ולאופי הייחודי שלו.

מתי נבצע גיזום עצים?

גיזום עצים מתבצע בדרך כלל למטרות בריאות ותחזוקה, או למטרות טיפוח. כאשר מדובר בעצי פרי ונוי שנמצאים בגינות פרטיות, תהליך הגיזום הוא בדרך כלל פשוט וקל יותר. עצים אלה בדרך כלל מתנשאים לגובה נמוך יותר, ואין צורך באמצעים מיוחדים כדי להגיע לצמרת שלהם ולגזום את כל החלקים שלהם. לעומת זאת, במקרים רבים הגיזום משמש למניעת נפילות של ענפים בתקופות מסוימות בשנה או כדי לדאוג למצבו הבריאותי של העץ שאותו גוזמים. במקרים כאלה, ובמיוחד כאשר הגיזום מתבצע בשטחים ציבוריים (ולא בגינה פרטית), יש צורך לעתים בשימוש באמצעים מיוחדים לצורך ההגעה לכל גובהו של העץ.

כמה עולים שירותיו של גוזם עצים?

מחיר של גיזום עצים, שמתבצע על ידי חברה מובילה ומקצועית כמו "איכות הגיזום", משתנה מאוד בהתאם לתנאים שבהם מתבצע הגיזום. ככל שהעץ שאותו גוזמים הוא גבוה יותר, ובמיוחד אם קשה להגיע לחלקים העליונים שלו, הגיזום יהיה יקר יותר. בכל מקרה, תוכלו לקבל הצעת מחיר מותאמת אישית בהתאם לסוג העץ, למצבו, לגובהו ולסביבה בה הוא נמצא. כאשר אתם בוחרים לעבוד עם חברת "איכות הגיזום", אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את הצעת המחיר ההוגנת והמקצועית ביותר.  

תפריט נגישות

התקשר עכשיו!